18 Nisan 2012 Çarşamba

Yarın büyük gün ve ben çok heyecanlıyım kızımın kreşte ilk 23 nisan gösterisi olucak umarım iyi geçer..

14 Nisan 2012 Cumartesi

Çok uzun zaman oldu ama artık geri dönme vakti herkeze merhaba diyeıil şimdilik

12 Mayıs 2010 Çarşamba

BALIKESİR

EVET ARKADAŞLAR BEKLENEN GÜN TAYİN BALIKESİR ELVEDA ERZURUMM DİYCEM TABİYKİ BÜYÜK BİR SEVİNÇLE

5 Nisan 2010 Pazartesi

Erzurum'daki Son Kışımızda Böyle Geçti.


   İşte bütün kışımız nerdeyse bu şekilde geçti. Sadece bir defa karda oynayabildi canım kızım. Onun haricinde neredeyse her hafta sonu alış veriş merkezinde oynuyordu kızım. Eee ne yaparsınız dışarısı buzzz gibi.







8 Mart 2010 Pazartesi

kadınlarrrrrrrrr

SEVGİLİ BLOK DOSTLARIM KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.

22 Şubat 2010 Pazartesi

kokoşşş

sitemize zaman ayıramıyoruz. annem çooooooooooook çalışıyoorrrrrrrr. eve gelincede bütün vaktini bana ve temizliğe ayırıyor. bu arada haberinizz olsunn arkadaşlar tayin istededik haziranda gidiyoruz balıkesır yalova izmir bakalım kısmetimizde neresi var. öptük sizzziiii

27 Aralık 2009 Pazar

HAVALI KIZIM TAM BİR HAVACI











14 Kasım 2009 Cumartesi

ÇOK YORGUNUZZZ

UZUN ZAMAN OLDU BLOGUMUZA GİRMEYELİ YAZACAK ÇOK ŞEYLER VAR AMA BİR TÜRLÜ YAZAMIYORUM. DAHA DOĞRUSU İÇİMDEN GELMİYOR YAZMAK YANİ ANLAYACAGINIZ BLOĞUMUZ DEPRESYONDA....
ÇALIŞAN ANNE OLMAK ZORMUŞ İŞİM ÇOK GÜZEL SEVEREK YAPIYORUM AMA

8 Ekim 2009 Perşembe

İŞE BAŞLADIM

OTEL İÇİNDE AKSESUAR BOYA SANDIĞI VE BOYACI CİLALI DURU

YEMİN TÖRENİ ALANI





DURU ATATÜRK' ÖĞRENDİ


ANITKABİR






KIZILAY - ULUS




OTELİMİZ




SELAM DOSTLARIMIZ. UZUN BİR ARADAN SONRA GELDİK YİNE BURDAYIZ. SONUNDA MURADIMA ERDİM. İŞE BAŞLADIM. HATTA 5 GÜNLÜK MAAŞ BİLE ALDIM. 3 YILDAN BERİ UNUTMUŞUM VALLA, İNSANIN KENDİ EMEĞİNİN KARŞILIĞINI ALMASI NE GÜZELMİŞ. DUYGULARIM KARMAKARIŞIK GERÇİ, HEM MUTLUYUM HEM HÜZÜNLÜ. 10 GÜNDÜR ANKARA'DA EĞİTİMDEYDİM. ZOR BİR SÜREÇ GEÇİRDİM. EGİTİME DURU'YLA BABASIDA MECBUREN GELMEK ZORUNDA KALDILAR. EŞİMİN YILLIK İZNİ VARDI ALLAHTAN ONU KULLANDI. GERÇİ BABANNEMİZDE BAYRAM İÇİN BURAYA GELMİŞTİ. ONA DEDIK BIRAZ DAHA KAL DURUYA BAK DİYE AMA KALMADI MAALESEF. NEYSE SAĞLIK OLSUN KIZIMIN DÜZENİ BİRAZ BOZULDU TABİİKİ, ANKARA'DA OTELDE KALDIK. NEYSE ŞİMDİ BENİM ANNEM GELECEK BELLİ BİR SÜRE DURU'YA BAKMAYA. VEFAKAR ANACIM BENİM SENDE OLMASAN NE OLURDU HALİMİZ. KIŞ SONUNA DOĞRUDA DURU HANIM İÇİN KREŞ YOLLARI DÜZ GİDER ARTIK.







BUARADA ANKARA'DAN YALOVA'YA GİTTİK. BİTANEM GÖKSU'MUN YEMİN TÖRENİNE KATILDIK. ARTIK BENİM CANIM KARDEŞİM YEMİNLİ BİR DENİZ ASTB. HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM YAŞADIĞIM EN GÜZEL ANLARDAN BİRİYDİ; MUHTEŞEMDİ. FOTOĞRAFINI KOYMAK YASAK OLDUĞU İÇİN MAALESEF KOYAMIYORUM AMA O ANKİ TABLO ÇOK SÜPERDİ. O AN ORDA OLUPTA O ANI TAAA YÜREKTEN YAŞAMAYAN BİR İNSAN BİR TÜRK DÜŞÜNEMİYORUM. TÜRK OLMAK ÇOK GURUR VERİCİ, ÇOK ÖZEL BENCE.

14 Eylül 2009 Pazartesi

video
video

13 Eylül 2009 Pazar

kapı süsü yada sarkacı






kendi yaptığımkapı sarkaçları simli oya ipi ve oya halkalarıyla yapılıyor. yapması çok kolay ve zevkli uç kısımlsrınada gold simli topçuklar taktım çok şık oldular .




11 Eylül 2009 Cuma

DURU DİYORKİ; (BU BABAYA SAHİP KAÇ KİŞİ VAR...)


YADA KAÇ KOCA BÖYLE

10 Eylül 2009 Perşembe

9 Eylül 1922 tarihinde İzmir’in kurtuluşu sırasında şehit düşenlerin anısına


9 Eylül 2009 Çarşamba

ANNELERİN KAÇ ELİ VAR


8 Eylül 2009 Salı

ANA KIZ

ESKİ HALİMİZ


YENİ HALİMİZ







BİTANEMİN GÜZELİM SAÇLARINI KESTİRDİK. BİZİM İÇİN ÇOK ZOR OLDU .DURU DURMADI HİÇ RESMEN İŞGENCE YAPTI BİZE BAYAĞI UZAMIŞTI VE TOKADA TAKTIRMIYORDU. BUARADA BENDE SAÇLARIMI KESTİRDİM. VE SONBAHAR KIZILINA BOYATTIM NEDE OLSA SONBAHAR GELDİ DİMİ DURU HANIM YÜZÜNDEN SÜREKLİ SAÇLARIM DÖKÜLÜYODU. DURU SAÇLARIMLA OYNAMADAN UYUYAMIYOR. BİLMEM NASIL BIRAKTIRACAĞIZ BU ALIŞKANLIĞINI



6 Eylül 2009 Pazar

sesimi duyan varmı

Arkadaşlar aranızda Yalova'lı yada Balıkesir'li olan yada oralarda yaşayan varmı ? Bir kaç sorum varda

4 Eylül 2009 Cuma

CANIM ANNEM

DURU'NUN ANNEANNESİ BENİM BİTANECİK ANNEM 49 YAŞINDA AMA İÇİNDEKİ AZİM İNANILMAZ . ANNEM LİSEYİ BİTİRDİ. VE HAFTAYA DİPLOMASINI ALICAK. VE ÜNVRS SINAVLARINA GİRMEYİ PLANLIYOR. AYNI ZAMANDA BİLGİSAYAR VE İNGİLİZCE KURSLARINA GİTTİ. BİLGİSAYARDAN BAŞARILI OLDU. SERTİFİKASINI DA ALDI. AMA İNGİLİZCE MAALESEF AMA ÜZÜME CANM ANAM TEKRAR GİRERSİN SENİ BAŞARILARINDAN DOLAYI KUTLUYORUZ. EMİN OL İLERİDE DURU BU SAYFAALARI OKUYUNCA SENİNLE GURUR DUYUCAK . VE SENİ ÇOK ÖZLEDİM. BİRAN ÖNCE GEL

MİM MİMMMM


SEVGİLİ http://anneyazar.blogspot.com/ BİZİ MİMLEMİŞ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ. GERÇİ BEN BU MİM KONULARINDAN PEK ANLAMIYORUM. AMA ANNEYAZARIMIZ BENİ BU KONUDA AYDINLATTI. GELELİM EN SEVDİĞİMİZ 7 ŞEYE GERÇİ OKADAR ÇOK SEVDİĞİM ŞEY VARKI HANGİLERİNİ SEÇECEĞİMİ BİLEMİYORUM . NEYSE BAŞLAYALIM BAKALIM



  1. DURU İLE VAKİT GEÇİRMEK.

  2. KOCAMLA TV İZLEMEK.

  3. ALIŞVERİŞ YAPMAK.(BUNA BAYILIRIM)

  4. TATİLE ÇIKMAK.(BUNADA BAYILIRIM)

  5. BLOĞUM VE BLOK ARKADAŞLARIM.

  6. KİTAP OKUMAK.

  7. VE YAĞMURDA DOLAŞMAYI ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUM.

EN SEVDİĞİM BLOGLARA GELİNCE HANGİNİ AYIRAYIMKİ HEPSİNİ ÇOK SEVEREK TAKİP EDİYORUM. VE LİSTEMDEKİ BÜTÜN BLOGLAR DİYORUM.

VEEEEE MİMLEDİKLERİM DİYORUM

http://kuzucukyasminsu.blogspot.com/

http:///karakuzum-fatma74.blogspot.com/

http://lina-ege.blogspot.com/

http://yasamladans.blogspot.com/

KOLAY GELSİN ARKADAŞLAR HEPNİZE MUCCKKKKKKKKKKKK


3 Eylül 2009 Perşembe

GÖKSUCUM SEYİR BAŞLIYOR

BUGÜN DENİZ ASTSUBAYLIĞINDAKİ İLKGÜNÜ BİTANEM CANIM KARDEŞİM İŞ HAYATINA İLK ADIMINI ATTI. DAHA DOĞRUSU 2 YIL SÜRECEK OLAN OKULA BAŞLADI. BİTANEM SENİ ŞİMDİDEN ÇOK ÖZLEDİM. İNŞALLAH HAYIRLISIYLA BİTİRİRSİN. ANNEM HALA KARARSIZ BİLİYOMUSUN ACABA KİMYAYIMI TERCİH ETSEYDİ DİYE İYİMİ KÖTÜMÜ YAPTIK BAKALIM ZAMAN GÖSTERİCEK AMA HAKKINDA HAYIRLI OLAN BUYMUŞ DEMEKKİ EN AZINDAN 2 YIL ÖBÜRTÜRLÜ MUĞLAYA GİDİCEKTİN 4YIL OKUYCAKTIN OHOOOOOOO

1 Eylül 2009 Salı

TABİRİ CAİZSE

BU SABAH KIZIMLASAAT 7 DE UYANDIK . APARTMANDA DANGALAKMI DESEM ,KIROMU DESEM, GÖRGÜSÜZMÜ DESEM, MEDENİYET FAKİRİMİ DESEM , KAREKTERSİZ Mİ DESEM ÜST KOMŞUMU ANLATMAYA KELİME BULAMIYORUM. SIGIR KADIN SABAH 7 DE HALDIR HALDIR ELEKTRİK SÜPÜRGESİ ÇALIŞTIRIYOR.HEMDE ENİM KONUM BİDE YERLER TAHTA SÜPÜRGEYİ ORDAN ORAYA SÜRÜKLÜYOR. ÇIKAN SESİ ANLATAMAM. BU DEDİĞİM İNSAN 4 YIL ÜNÜVRST OKUMUŞ SANIRIM. AMA MEDENİYETİN MMMMMMMMMMMMMMMMMM SİNİ BİLE ÖĞRENEMEMİŞ EŞŞEĞE ALTIN SEMER VURMUŞLAR EŞŞEK YİNE EŞŞEKKK İNSAN NASIL BU KADAR DÜŞÜNCESİZ OLUR . RESMEN HAYVANLAR NEFRET EDER OLDUM ERZURUMLULARDAN BURANIN % 70 TAM BİR SIĞIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ÖKÜZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ İÇLERİNDE İYİLERİDE VAR TABİİİ HEPSİNİN HAKKINI YEMEMEK LAZIM

29 Ağustos 2009 Cumartesi

CANIM BABACIĞIM




BİTANEM CANIM BABACIĞIM 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIN KUTLU OLSUN. SENİ ÇOK SEVİYORUM. KÜÇÜK MELEK KIZIN ELİF DURU

30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

30 Ağustos zafer bayramı
Birinci Dünya Savaşı sonunda imzalanan Mondros Mütarekesi ve Sevr Antlaşmasıyla yurdumuz tamamen elimizden alınıyor, vatanımızda hür olarak yaşama hakkımıza son veriliyordu. Yüzyıllardır üzerinde bağımsız olarak yaşadığımız bu topraklar düşmanlara veriliyor, bizim de bunu kabul etmemiz isteniyordu.Türk milletinin bu durumu kabul etmesi elbette mümkün değildi. 19 Mayıs 1919'da Atatürk'ün Samsun'a çıkmasıyla, lideriyle kucaklaşan Anadolu, Atatürk'ün önderliğinde Kurtuluş Savaşı'nı başlattı. Amasya Genelgesi'nin yayınlanmasının ardından Erzurum ve Sivas Kongreleri yapıldı. Daha sonra 27 Aralık 1919'da Ankara'ya gelen Atatürk, 23 Nisan 1920'de TBMM'yi kurdu. Böy-lece hem memleketin yönetimi halkın iradesine verilmiş oluyordu. Hem de Kurtuluş Savaşı'nın merkezi Ankara oluyordu.TBMM meclisi yaptığı görüşmelerde yurdun durumunu ve kurtuluş çarelerini aradı. "Misak-ı Millî sınırları içinde vatanın bir bütün olduğu ve parçalanamayacağı görüşü"nden hareketle, düşmanla mücadele kararı alındı. Oluşturulan düzenli ordularla savaşa girildi. İlk başarı, Doğu'da Ermeni çetelerine karşı kazanıldı. Daha sonra, Batı cephesinde, Yunanlılarla, I. İnönü ve II. İnönü Savaşları yapıldı. Bu savaşların kazanılmasıyla Yunanlılar'a büyük bir darbe indirilmiş oldu. Bunun üzerine Yunan ordusu yeniden saldırıya geçti. Saldırı üzerine Mustafa Kemal, or-dularına: "Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır. Bu satıh, bütün vatandır. Vatanın her karış toprağı vatandaşın kanıyla ıslanmadıkça terk olunamaz." emrini verdi.Türk askeri, büyük bir azim ve fedakârlıkla bu karara uydu. 23 Ağustos ve 12 Eylül 1921 tarihleri arasında yapılan Sakarya Meydan Muharebesiyle, Türk milleti 1699 Karlofça Antlaşmasından beri ilk defa toprak kazanmaya başlıyordu. Sakarya Savaşı, Türk milletinin savunma durumundan taarruz durumuna geçtiği önemli bir savaş olarak da tarihe geçti. Bu zafer sonunda, TBMM tarafından, Mustafa Kemal'e "gazi" unvanı ve "Mareşal" rütbesi verildi.Türk tarihinin dönüm noktalarından biri olan Sakarya Savaşı'ndan sonra, büyük bir taarruzla düşmanı tamamen yok etme kararı alındı.1922 yılı Ağustosuna kadar, hazırlıklar tamamlandı. Güneydeki Türk birlikle-ri, büyük bir gizlilik içinde Batı cephesine kaydmld". İstanbul'daki cephane depolarından silah ve cephane kaçırıldı. İtilaf Devletleri tarafından tahrip edilerek kullanılmaz hâle getirilen toplar onarıldı. Yeni silâhlar satın alındı. Ordumuza taarruz eğitimi yaptırıldı. Bu hazırlıklardan sonra, Gazi Mustafa Kemal'in başkomutan-lığını yaptığı ordumuz, 26 Ağustos 1922'de düşmana saldırdı. Bir saat içinde düşman mevzileri ele geçirildi. 30 Ağustos'ta düşman çember içine alındı. Sağ kalanlar esir alındı. Esirler arasında Yunan Başkomutanı Trikopis'te vardı.Bu savaş, Atatürk'ün başkomutanlığında yapıldığı için BaşkomutanlıkMeydan Muharebesi olarak adlandırıldı.Büyük Tarruzun başarıyla sonuçlanmasından sonra düşman, İzmir'e kadar takip edildi. 9 Eylül 1922'de İzmir'in kurtarılmasıyla yurdumuz düşmandan temizlenmiş oldu. Hain düşmanın, haksızca ve alçakça işgaline "dur" diyen ve kanımızın son damlasını akıtmadan yurdumuzu bırakmayacağımızı dünyaya ispatlayan bu büyük zaferri her yıl 30 Ağustos günü, bayram yaparak kutluyoruz.

27 Ağustos 2009 Perşembe

AĞUSTOSTA ERZURUM VE POLAR BATTANİYELER




Nasıl bir şehir burası anlamadım gitti. Kutuplar bile böyle soğuk değildir. Burası erzurum da ( bir çay bardağı değil ) bir çay bahçesi TARİH : 27 ağustos 2009 saat 20:30 ve hava buz gibi bu çay bahçesinde dumansız hava sahası olan kısım bomboş gelgelelim bahçesine havuz kenarına tıklım tıklım ama insanlar titriyor. Tabiki bizde yani anlıycanız millet havuz kenarlarında sıcaktan bunalmışken biz tirrr tirrrr. Ama cafe sahibi buna bir çözüm üretmiş. her gelen müşteriye 1 adet polar battaniye inanması zor ve komik ama gerçek burası Palandökeniyle ünlü Erzurum laf aramızda kışında yün yorgan veriyorlarmış ::))))))))))))))))))))))))) hani yolunuz düşerse Erzurum'a BİLGİLERİNİZEEEE ve DİP NOTTT : POLARLAR BAYANLARA =AÇIK PEMBE BAYLARA =KOYU ŞEKER PEMBE

SIKICI BİR GÜN DAHA




Çok sıkıcı bir gün daha, her zamanki gibi yine evdeyiz . Günler geçmek bilmiyor burda ve daha 10 ayımız var. Nasıl geçer bu günler? Çok bunaldım artık. Hayırlısıyla bir taşınsak Yalova yada Balıkesir istiyoruz. Geçsin artık bu günler yakında annem gelecek. İnşallah gelir, göksu yu bekliyor bitanem, göksucum deniz astsubayı olucak, 3 eylülde okula başlıyor. Hayırlısıyla o gidince canım annem bize gelicek. Napsak bugün yapılacak gerçektende hiçbirşey yok bu memlekette komşu bile yok. sıkılıyorum çok sıkılıyorum duruda çok sıkılıyo hiç arkadaşı yok canım meleğim oda benim gibi çok yanlızzzzzzzzz Babamız bitanecik aşkımızda bizim tam tersimize çok mutlu yaptığı uçak uçmaya başlamış . yani oyuncak uçak ona çok zevkli geliyo bana ise çok sıkıcı neyse bunlar önceki görüntüleri yeni uçağını daha göremedik. bakalım nasıl birşeyler yapmış .

25 Ağustos 2009 Salı

TUVALET EĞİTİMİ

DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN. DURU KOCAMAN KIZ OLDU. ARTIK TUVALETİNİ OTURAĞA YAPIYOR. GERÇİ BAŞTA ÇOK ZORLANDIK. ÇİŞ KAKA DERKEN HALILAR MAHVOLDU. GERÇİ HALILARI YIKAMAYA VERMEDİM .DURU HANIMI BEKLEDİK. ALIŞTIRMA SAFHALARINDA DURU TUVALETE GİRMEK İSTEMEDİ BAŞTA TUVALETİNİN GELDİĞİNİ SÖYLÜYOR AMA TUVALETE GİRMEK İSTEMİYODU. TUVALETİN ÖNÜNDEKİ YOLLUĞU GÖSTERİP BURAYA YAPAYIM DİYODU. OLMAZ ORAYA DİYORUM BU SEFER HALISIZ YERLERE BURAYA YAPAYIM DİYODU AMA ÖYLE BÖYLE DERKEN ALIŞTI KUZUCUĞUM. DARISI BÜTÜN KUZUCUKLARIN BAŞINA BENİM İÇİN ÇOK GÜZEL BİR DUYGU KIZIM BÜYÜYORRRRRRRR....

22 Ağustos 2009 Cumartesi

GEMİLERDE TALİM VAR BAHRİYELİ DAYIM VAR



GÖKSU DAYIMIZ GEMİLERDE TALİM VAR BAHRİYELİ DAYIM VAR BİTANECİK DAYIM GÖKSU 3 EYLÜLDE OKULA BAŞLIYOR. HAYIRLISIYLA BİTİRİR İNŞALLAH ANNEANNEM O GİDİYOR DİYE ÇOK ÜZÜLÜYOR AMA NEYSE DAYICIM BAŞARILAR SANA GEL TESKERE GELLLLL

21 Ağustos 2009 Cuma

BURDA BİR TARİH YAŞAMIŞ AMA ERZURUMLULAR BUNUN FARKINDA BİLE DEĞİLLER



ERZURUM AZİZİYE VE MECİDİYE TABYALARI



ERSAN MERAL NAHİT



MERAL ELİF VE BEBEK