Lilypie Fourth Birthday tickers

27 Ağustos 2009 Perşembe

SIKICI BİR GÜN DAHA




Çok sıkıcı bir gün daha, her zamanki gibi yine evdeyiz . Günler geçmek bilmiyor burda ve daha 10 ayımız var. Nasıl geçer bu günler? Çok bunaldım artık. Hayırlısıyla bir taşınsak Yalova yada Balıkesir istiyoruz. Geçsin artık bu günler yakında annem gelecek. İnşallah gelir, göksu yu bekliyor bitanem, göksucum deniz astsubayı olucak, 3 eylülde okula başlıyor. Hayırlısıyla o gidince canım annem bize gelicek. Napsak bugün yapılacak gerçektende hiçbirşey yok bu memlekette komşu bile yok. sıkılıyorum çok sıkılıyorum duruda çok sıkılıyo hiç arkadaşı yok canım meleğim oda benim gibi çok yanlızzzzzzzzz Babamız bitanecik aşkımızda bizim tam tersimize çok mutlu yaptığı uçak uçmaya başlamış . yani oyuncak uçak ona çok zevkli geliyo bana ise çok sıkıcı neyse bunlar önceki görüntüleri yeni uçağını daha göremedik. bakalım nasıl birşeyler yapmış .

0 yorum: